-
فروشنده :
ramin
-
- کد فایل : 62718
- فرمت فایل دانلودی : word
- تعداد مشاهده : 12.8k
- تعداد صفحات : 12
دسته بندی فابل ها
آخرین فایل ها
- بیشتر -مدرس : مدت تدریس : 90 دقیقه تعداد دانش آموزان : صفحه : آموزشگاه : اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و

بسخ نام خدا
طرح درس ملی کلاس چهارم کتاب قران
فرمت فایل دانلودی بصورت WORDمیباشد
شرح حال فایل
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس وقف -َ -ِ –ٌ کتاب قرآن پایه چهارم | |||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : 90 دقیقه | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس وقف -َ -ِ –ٌ فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب قرآن پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس وقف -َ -ِ –ٌ ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس وقف -َ -ِ –ٌ | |||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس وقف -َ -ِ –ٌ را در کتاب قرآن پایه چهارم به طور کامل فرا بگیرند. | |||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس وقف -َ -ِ –ٌ را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس وقف -َ -ِ –ٌ را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس وقف -َ -ِ –ٌ یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس وقف -َ -ِ –ٌ را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن | |||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس وقف -َ -ِ –ٌ قرآن پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس وقف -َ -ِ –ٌ قرآن پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس وقف -َ -ِ –ٌ قرآن پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | ||||
* | * |
|
| دانش آموزان بتوانند نتیجه کلی درس وقف -َ -ِ –ٌ را بگویند. | تعقل - علم |