3,000 تومان
-
فروشنده :
کاربر
-
- کد فایل : 5276
- فرمت فایل دانلودی : .zip
- تعداد مشاهده : 6.9k
- تعداد صفحات : 210
دسته بندی فابل ها
آخرین فایل ها
- بیشتر -مقاله شناسايي شاخصهاي پيشبيني كنندة اختلالات يادگيري در سنين قبل از ورود به مدرسه
0
6.9k

نام فایل:شناسايي شاخصهاي پيشبيني كنندة اختلالات يادگيري در سنين قبل از ورود به مدرسه
تعدادصفحات:214
فرمت فایل:ورد
مقدمه :
بيش از يك قرن است كه متخصصان علوم رفتاري در پي تشخيص درمان كودكاني هستند كه دچار نارساي در يادگيري هستند. در سال 1950 روانشناسان و متخصصان آموزش ويژه به گروه خاصي از دانشآموزان كه موسوم به اختلالات ياديگري ميباشند داراي ويژگيهايي از قبيل : ظاهري عادي، هوش نسبتاً طبيعي ، فاقد مشكلات خاص در گفتار، رفتار و خلق و شناخت ميباشند. ليكن وقتي به مدرسه ميروند در فرايند يادگيري خواندن و نوشتن ، حساب و مفاهيم به طور جدي با مشكلات مواجهه ميباشند. (والاس و لافلين/ طوسي ، 1376)
مكاتب مختلف با توجه به ديدگاه خود تعاريف متفاوتي از اين اختلالات ارائه نمودهاند.
تعدادصفحات:214
فرمت فایل:ورد
مقدمه :
بيش از يك قرن است كه متخصصان علوم رفتاري در پي تشخيص درمان كودكاني هستند كه دچار نارساي در يادگيري هستند. در سال 1950 روانشناسان و متخصصان آموزش ويژه به گروه خاصي از دانشآموزان كه موسوم به اختلالات ياديگري ميباشند داراي ويژگيهايي از قبيل : ظاهري عادي، هوش نسبتاً طبيعي ، فاقد مشكلات خاص در گفتار، رفتار و خلق و شناخت ميباشند. ليكن وقتي به مدرسه ميروند در فرايند يادگيري خواندن و نوشتن ، حساب و مفاهيم به طور جدي با مشكلات مواجهه ميباشند. (والاس و لافلين/ طوسي ، 1376)
مكاتب مختلف با توجه به ديدگاه خود تعاريف متفاوتي از اين اختلالات ارائه نمودهاند.