3,000 تومان
-
فروشنده :
طرفداری
-
- کد فایل : 10011
- فرمت فایل دانلودی : .docx
- تعداد مشاهده : 10.5k
- تعداد صفحات : 4
دسته بندی فابل ها
آخرین فایل ها
- بیشتر -طرح درس روزانه درس 14 نوروز فارسی دوم دبستان
0
10.5k

فرمت فایل word و قابل ویرایش
تعداد صفحات 4 صفحه
تعداد صفحات 4 صفحه
شرحی مختصر از فایل:
هدف کلی:
آشنایی دانش آموزان با مراسم سنتی نوروز
هدفهای جزئی
ازفراگیران انتظار می رود درپایان تدریس:
1-آشنایی با بعضی از مراسم ملی از قبیل نوروز ، جشن نیکوکاری
2- آشنایی با سفره هفت سین و اجزای آن به عنوان سمبل های مورد احترام ایرانیان
3- آشنایی با آداب قبل و بعد از تحویل سال نو
4- آشنایی با ارتباط بعضی از آداب و سنن ایران (نوروز) و آیین مذهبی
5- آشنایی با برخی نکات ادبی و زبانی مثل واژه سازی با پسوند کار و جمع کلماتی که به (ه) غیر ملفوظ ختم می شوند با (ان)
هدفهای رفتاری:
ازفراگیران انتظارمیرود درپایان تدریس:
1-اجزای سفره ی هفت سین را نام ببرند.(دانشی)
2- بتوانند بر سر سفره ی هفت سین دعای تحویل سال را بخوانند. (عاطفی – واکنش)
3- بتوانند سفره ی هفت سین را نقاشی بکنند. (روانی حرکتی – مستقل)
4- در جشن نیکوکاری با علاقه شرکت کنند. (عاطفی – ارزش گذاری)
5- متون خوانداری را روان و صحیح با توجه به علایم نگارشی بخوانند. ( روانی حرکتی -دقت در عمل)
آشنایی دانش آموزان با مراسم سنتی نوروز
هدفهای جزئی
ازفراگیران انتظار می رود درپایان تدریس:
1-آشنایی با بعضی از مراسم ملی از قبیل نوروز ، جشن نیکوکاری
2- آشنایی با سفره هفت سین و اجزای آن به عنوان سمبل های مورد احترام ایرانیان
3- آشنایی با آداب قبل و بعد از تحویل سال نو
4- آشنایی با ارتباط بعضی از آداب و سنن ایران (نوروز) و آیین مذهبی
5- آشنایی با برخی نکات ادبی و زبانی مثل واژه سازی با پسوند کار و جمع کلماتی که به (ه) غیر ملفوظ ختم می شوند با (ان)
هدفهای رفتاری:
ازفراگیران انتظارمیرود درپایان تدریس:
1-اجزای سفره ی هفت سین را نام ببرند.(دانشی)
2- بتوانند بر سر سفره ی هفت سین دعای تحویل سال را بخوانند. (عاطفی – واکنش)
3- بتوانند سفره ی هفت سین را نقاشی بکنند. (روانی حرکتی – مستقل)
4- در جشن نیکوکاری با علاقه شرکت کنند. (عاطفی – ارزش گذاری)
5- متون خوانداری را روان و صحیح با توجه به علایم نگارشی بخوانند. ( روانی حرکتی -دقت در عمل)